ikea kitchen

لوازم آشپزخانه ایکیا برای رنگ آمیزی خوشمزه آشپزخانه شما

لوازم آشپزخانه ایکیا  موجود در سایت mrkalla مقرون به صرفه، تهیه غذا را خنک، رنگارنگ و سریع می کند. مناسب برای رنده کردن، مخلوط کردن و تهیه سالاد هوشمند و آسان. آنها سرگرم کننده، روشن و چشم نواز هستند، اگر آنها را رها کنید و در ماشین ظرفشویی نیز قابل شستشو باشند، بلافاصله به عقب باز می گردند. از آنها استفاده کنید، آنها را بشویید، آنها را برای دفعه بعد کنار بگذارید.

لوازم ضروری آشپزخانه و ظروف پخت و پز

آماده باشید که هر درخواستی از بچه ها بپذیرید یا از مواد اضافی برای سرگرمی استفاده کنید، راه های جدید هیجان انگیز با در اختیار داشتن تمام لوازم آشپزخانه و ظروف پخت که هر سرآشپز خانه ای می تواند به آن نیاز داشته باشد. از آماده‌سازی غذا گرفته تا پختن سس‌ها، هم زدن خورش‌ها، اندازه‌گیری مواد و قرار دادن درب قابلمه‌های بخارپز، همه ابزار آشپزخانه برای درست کردن غذاهای عالی و دسرهای خوشمزه را خواهید یافت.

اقلام بادوام و راحت آشپزخانه مانند هاون ها و دستکش ها، ماندولین ها و رنده های پنیر را برای آماده سازی شام، و همچنین آبکش ها و صافی هایی که به شما در تخلیه آب پاستا و تصفیه سس ها کمک می کند، پیدا کنید. آیا باید همه چیز را به هم بزنید؟ از چسبیدن سس و نسوختن خورش با قاشق جلوگیری کنید و سایر ظروفی را که برای برگرداندن، برگرداندن یا برداشتن چیزی از ماهیتابه داغ یا گریل نیاز دارید، بیابید – یا همه آنها را به یکباره با ست های ظروف آشپزخانه تهیه کنید. و همیشه آماده باشید تا چیزها را با سینی های یخ و قالب بستنی خنک کنید. مجموعه ظروف آشپزخانه IKEA برای کمک به هر حرکتی که نیاز دارید در اجاق گاز یا جزیره آشپزخانه خود انجام دهید، آمده است.

وقتی زمان پخت کیک تولد برای بچه های کوچکتان یا یک پای برای تعطیلات فرا می رسد، از ابزارهای اندازه گیری و مخلوط کردن مناسب استفاده کنید. قبل از استفاده از کاسه های مخلوط کن با ویژگی های مناسب برای کمک به آسان تر کردن آماده سازی پخت، در مقدار آرد، شکر و شیر با فنجان ها و قاشق های اندازه گیری فولاد ضد زنگ بادوام و همچنین ترازوهای سبک آشپزخانه دقت کنید.

هنگامی که مجبور شدید روی آن را ببندید یا سس های خود را برای چند لحظه در آب داغ قرار دهید، از لوازم آشپزی هوشمند استفاده کنید تا زندگی شما در آشپزخانه را آسان تر کند. از درپوش‌های جهانی گرفته تا اجاق‌های مرغ گوشتی، بخارپزها و زودپزها، راه‌هایی پیدا می‌کنید که مراحل پخت و پز روزانه را راحت‌تر کنید.

آشپزی خلاقانه با وسایل آشپزی ساده شروع می شود

در اینجا یک مثال جالب برای نشان دادن این است که چگونه انواع ظروف پخت و پز و لوازم آشپزخانه می توانند فقط برای یک وعده غذایی وارد بازی شوند.

فرض کنید در حال پختن سالمون کبابی هستید که با سس برنیز آغشته شده و با یک طرف سیب زمینی سوخاری سرو می شود. برای شروع، می خواهید مقداری دانه فلفل را در هاون خرد کنید و ماهی قزل آلا را با نمک مزه دار کنید. در حالی که ماهی قزل آلا بیرون نشسته و به دمای بالا می رسد، برای آماده کردن سیب زمینی ها به یک پوست کن و یک چاقوی آشپزخانه نیاز دارید. سپس، برای سس خود، می توانید از قاشق های اندازه گیری یا یک ترازوی دیجیتال آشپزخانه مناسب برای اندازه گیری میزان مناسب کره استفاده کنید. قبل از قرار دادن در یک مرغ گوشتی دوتایی روی یک قابلمه آب گرم شده برای پختن سس به آرامی به یک لیسک نیاز دارید تا همه مواد را ترکیب کنید. در همین حال، می‌توانید از یک برس کباب‌پز استفاده کنید تا ماهی سالمون خود را هنگام پختن روی گریل با کره کف کنید. آن را با لیمو از یک بطری فشرده مناسب که به لطف یک دستگاه مرکبات گیر کم مصرف به سرعت پر کردید، بپاشید.

از همان بطری آبپاش برای اضافه کردن کمی مرکبات به کوکتل هایی که مواد تشکیل دهنده آنها را با لیوان های اندازه گیری مدرج یا فنجان اندازه گیری کرده اید، استفاده کنید. مقداری شربت ساده که بدون کاهش حجم مایع خود درست کرده اید، به دلیل پوشاندن درب قابلمه با درب جهانی اضافه کنید. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه